Záruka začíná bežať dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytována záruka 24 mesiacov. Predajca zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa potom na vady spôsobené nešetrným či nevhodným zachádzaním alebo mechanickým poškodením.
Reklamáciu je možné uplatniť poštou. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, späť k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabaľte výrobok riadne a do obalu odpovedajúceho povahe tovaru, aby pri preprave nedošlo k ďalšiemu znehodnoteniu produktu. Vždy je treba pripojiť popis vady a kontakt na Vás. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu bude zákazník oboznámený.
Kliknutím na Prijať cookies dávate súhlas s uložením vybraných cookies (nutné, preferenčné, výkonnostné, marketingové). Cookies majú za cieľ zlepšiť fungovanie nášho webu, merať jeho výkonnosť a využívať našu reklamu cielene. To aké cookies budú uložené, môžete slobodne rozhodnúť pod tlačidlom Upraviť nastavenia. Prehlásenie o cookies.
Využívame súbory cookies a ďalšie technológie pre lepší užívateľský zážitok na webe. Nasledujúce kategórie môžete povoliť či zakázať a svoj výber uložiť.
Tieto cookies sú nevyhnutné na zaistenie základnej funkčnosti webových stránok.
Preferenčné cookies slúžia na zapamätanie nastavenia vašich preferencií pre budúcu návštevu.
Výkonnostné cookies monitorujú výkon celého webu.
Marketingové a reklamné cookies sa využívajú na meranie a analýzu webu.
Záruka a reklamÁCIE
Záruka začíná bežať dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytována záruka 24 mesiacov. Predajca zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa potom na vady spôsobené nešetrným či nevhodným zachádzaním alebo mechanickým poškodením.
Reklamáciu je možné uplatniť poštou. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, späť k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabaľte výrobok riadne a do obalu odpovedajúceho povahe tovaru, aby pri preprave nedošlo k ďalšiemu znehodnoteniu produktu. Vždy je treba pripojiť popis vady a kontakt na Vás. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu bude zákazník oboznámený.